Ofte Stillede Spørgsmål

Hvad er Stolebetræk?

Opdag vores historie på vores hjemmeside.

Hvordan kontakter du os?

Du kan nemt kontakte os ved at bruge den lille chatboble nederst til højre på din skærm eller ved at udfylde vores kontaktformular. Vi lover at svare dig inden for 24 til 48 timer.

Dine ordrer

Hvor lang tid tager det at modtage min ordre?

Vi har brug for 1-2 uger til at behandle din ordre, fremstille produkterne og arrangere gratis forsendelse. Vi bestræber os på at få din pakke til dig så hurtigt som muligt uden nogensinde at gå på kompromis med kvaliteten af ​​vores produkter.

Kan jeg spore min ordre?

Selvfølgelig! Du kan kontakte os via e-mail for at spore din ordre.

Sporingen siger, at min pakke blev leveret, men jeg har ikke modtaget noget. Er dette normalt?

Bare rolig, dette kan ske, hvis du har bestilt flere varer. Varer sendes nogle gange separat afhængigt af lagertilgængelighed og forsendelseslagre. Du vil modtage resten af ​​dine artikler i de følgende dage.

Hvor meget koster levering, og hvor leverer du?

Vi leverer vores varer gratis over hele verden, med undtagelse af de franske oversøiske territorier. Der vil blive anmodet om yderligere leveringsomkostninger for følgende territorier: Guyana, Guadeloupe, Réunion, Martinique, Mayotte, Ny Kaledonien, Saint-Barthélemy, Saint-Pierre-et-Miquelon, Saint-Martin, Wallis-et-Futuna, Fransk Polynesien .

Hvad skal jeg gøre, hvis en vare mangler i min ordre?

Hvis du har bestilt flere varer, kan de være sendt separat. Hvis du bemærker, at der mangler en vare, så fortvivl ikke, din pakke ankommer om kort tid.

Jeg har ikke modtaget min ordre

Hvis du har et problem med din ordre, tager vi os af tvister for dig med vores 100 % sikre levering. Vi tager os af alt personligt, og vi lover straks at sende dig en ny pakke på vores regning.

Jeg bor ikke i Europa

Leveringer foretaget til Oversøisk Frankrig kan tage op til en måned fra datoen for ordren for at forblive økonomisk tilgængelig for dig.

Annullering og returnering af ordre

Kan jeg ændre eller annullere min ordre?

Du kan ændre din ordre, så længe den ikke "behandles". Hvis ordren allerede er under udarbejdelse, pålægges et fortrydelsesgebyr på 40 % af købsprisen.

Kan jeg returnere en vare?

Vi kan kun acceptere returnering af et produkt, hvis det har en påvist defekt. Hvis du støder på en fabrikationsfejl, så send os et billede af det pågældende produkt (i dens originale emballage, hvis det er muligt) samt dit ordrenummer. For at være berettiget til returnering skal produktet være ubrugt og i samme stand, som da det blev modtaget.

Sikkerhed og betaling

Hvilke betalingsmetoder accepterer du?

Vi tilbyder kun sikre betalingsmetoder, såsom debet- og kreditkort, samt online betalingstjenester som PayPal og Stripe.

Diverse spørgsmål

Hvordan kan jeg bestille et produkt?

Det er nemt at bestille vores produkter ved at følge disse enkle trin: vælg de varer, du ønsker, tilføj dem til din kurv, og afslut derefter dit køb ved at klikke på dit indkøbskurvikon øverst til højre på skærmen. Du kan også oprette en konto for at gøre processen endnu hurtigere og enklere.

Jeg vil gerne bestille i løs vægt

Hvis